Namık Kemal KILINÇ/SERİK (Antalya), (DHA) - ANTALYA'nın Serik ilçesinde orman yangını çıktı.

Antalya'da hissedilen sıcaklık 47 dereceye ulaştı
Antalya'da hissedilen sıcaklık 47 dereceye ulaştı
İçeriği Görüntüle

Serik ilçesine bağlı Sarıabalı Mahallesi Terziler mevkisinde saat 19.30 sıralarında orman yangını başladı. Bölge halkının ihbarı üzerine Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin yangına karadan müdahalesi sürüyor. (DHA)

Kaynak: DHA