Ufuk AKTUĞ/İSKENDERUN,(Hatay),(DHA)- HATAY'daki genç girişimciler KOSGEB desteği için sunum yaptı.
Hatay KOSGEB Müdürlüğü Girişimcilik İş Geliştirme jüri değerlendirilmesi, İskenderun Teknik Üniversitesi Yetenek Vadisi'nde gerçekleştirildi. Jüri başkanlığını KOSGEB Hatay İl Müdürü Mustafa Öztaş'ın yaptığı değerlendirmede, onlarca girişimci sunumlar yaparak projelerine destek alabilmek için sarf etti. KOSGEB imkanlarından daha büyük bir kitlenin faydalanmasını sağlamak için mücadele içerisinde olduklarını kaydeden KOSGEB Bölge Müdürü Mustafa Öztaş, KOBİ'ler ile genç girişimcilere cesaretlerinden dolayı teşekkür etti. Girişimciler jüri değerlendirmesi sonucu destek almaya hak kazandı. (DHA)