Mesut MADAN/BURDUR, (DHA)- BURDUR'da Muharip Gaziler Derneği'nin yeni bürosunun açılışı yapıldı.

Özgür Özel: Partimizi geri almak için mücadele ediyoruz
Özgür Özel: Partimizi geri almak için mücadele ediyoruz
İçeriği Görüntüle

Cumhuriyet Meydanı'ndaki İl Özel İdaresi Binası'nda hizmet veren dernek, valilik tarafından hazırlanan proje kapsamında binanın yıkılacak olması nedeniyle Cumhuriyet Parkı'nda Burdur Belediyesi'nin tahsis ettiği büroya taşındı. Muharip Gaziler Derneği'nin yeni bürosunun açılış töreni yapıldı. Etkinliğe Vali Tülay Baydar Bilgihan, Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, İl Jandarma Komutanı Albay Mehmet Balcı, İl Emniyet Müdür Vekili Hakan Çiğiltepe, siyasi parti temsilcileri, kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri ile gaziler katıldı. (DHA)

Kaynak: DHA