İbrahim EMÜL/OSMANİYE, (DHA) - OSMANİYE'de, park halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürüldü.

Adnan Menderes Mahallesi İl Özel İdaresi önünde park halindeki otomobilden dumanların yükseldiğini görenler 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi. İhbar üzerine Belediye İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşarak ekipler alevlere müdahale ederek kontrol altına aldı.

Osmaniyeli milli sporcular Türkiye'yi uluslararası arenada temsil edecek
Osmaniyeli milli sporcular Türkiye'yi uluslararası arenada temsil edecek
İçeriği Görüntüle

Yangında yaralanan olmazken, otomobilde maddi hasar meydana geldi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

Kaynak: DHA